Příběhy zaměstnanců
Mirek – vedoucí prodeje pro klíčové zákazníky
„Od roku 2005 patřím do týmu Linde, někdy nazývaného Linde rodinou. Začínal jsem jako obchodník, poté specialista na těžké vozíky, regionální manažer prodeje a nyní jsem zodpovědný za prodeje pro naše klíčové zákazníky.
Práce mě moc baví, protože jsem v denním kontaktu se zákazníky a kolegy ve firmě. A i když se něco nepovede, tak vždy dokážeme najít řešení. Pokud bych se zpětně vracel k výběru svého zaměstnavatele, tak by Linde Material Handling ČR byla znovu jasná volba.
I přes občas náročnou práci mám pořád spoustu času na svoji rodinu a koníčky. Stejně jako mnoho mých kolegů rád jezdím na kole a pokud se mi nechce šlapat do pedálů, projedu se na motorce.“
Standa – ředitel regionu jižní Čechy
„Ve společnosti Linde Material Handling ČR pracuji od roku 2002, kdy jsem nastoupil na pozici servisního technika pro region jižních Čech a po 4 letech jsem se kariérně posunul na pozici regionálního manažera servisu. Tato pozice byla v konceptu firmy zcela nová a měl jsem možnost být u postupného budování servisních týmů. Dostal jsem také možnost realizovat úspěšný projekt mobilní myčky vozíků – unikátní služby na světě a úspěšné uvedení na trh v ČR a SROV.
V rámci projektu „Linde talenti“ jsem měl možnost zúčastnit se zahraničních pracovních stáží v Německu a ve Švédsku.
Od roku 2020 jsem ředitelem regionu pro jižní Čechy s plnou odpovědnostní za plnění finančních plánů ve všech nabízených odvětvích společnosti. Nejvíce mě baví spolupráce s mými kolegy a řešení složitých realizací. A co mě nebaví? Jednoznačně administrativa.
Zároveň jsem vlastníkem trenérské licence Českého svazu cyklistiky, trénuji děti a i moje dvě dcery závodí v cyklistice. Když zbyde chvilka času, rád ho trávím s rodinou na horách.“
Táňa – HR Manager
„K Linde Material Handling ČR jsem se přidala v roce 2015. Ještěrky jsou naší srdcovkou ❤, stejně jako všichni kolegové, kteří se točí kolem nich. Je radost podílet se s HR týmem na organizaci akcí pro zaměstnance. Pod palcem mám benefity, kterých je opravdu hodně a stále vymýšlíme něco nového. Staráme se o rozvoj zaměstnanců, hledáme pro ně nové příležitosti a programy nejen v ČR, ale i v rámci skupiny KION Group. Každoročně připravuji podklady k valorizaci mezd a když se necítím dobře, mohu zůstat doma a pracovat na dálku. Mám možnost nastavovat a zavádět nové procesy, protože vedení společnosti je otevřeno nápadům, jak dělat věci jinak a možná i lépe. Pravidelně dostávám zpětnou vazbu od své nadřízené, která je důležitá nejen pro zhodnocení mé současné práce, ale zejména nastavení cílů do budoucna.
Práce v Linde mě baví, protože neustále rosteme, rozvíjíme se a měníme se.“
Pepa – servisní poradce pro region jižní Morava
„Ve společnosti Linde Material Handling pracuji již od roku 2018, kdy jsem začínal pracovat jako externí servisní technik trakčních baterií. Od roku 2023 pracuji jako servisní poradce pro jižní Moravu. Když jsem přecházel z pozice servisního technika, tak jsem šel do úplně nového světa. Firma mi však dala všechna potřebná školení, abych do začátku vše pochopil.
Nejvíc mě baví cestování, setkávání se s klienty a spolupráce s kolegy ze servisu. Důležité pro mě je, že to není stereotypní práce. Je i super to, že firma dělá akce pro zaměstnance, kde se potkám s kolegy z celé republiky. Někdy však přijdou i horší chvíle. Jsem totiž často v kontaktu se zákazníkem a jednání nejsou vždy příjemné. Pracovat můžu i z domova, což beru za velké plus, dobře tak skloubím práci a rodinu.
Linde je pro mě jistota a jsem rád, že jsem součástí.“
Lucka – asistentka jednatele
„V Linde pracuji jako asistentka jednatele společnosti a každý den je pro mě jiný. Moje práce je velmi pestrá – od správy kalendáře přes administrativu a zařizování nejrůznějších věcí až po organizaci meetingů a dalších firemních akcí. Nejvíc mě na této pozici baví její dynamika a možnost neustále řešit nové výzvy a spolupracovat s kolegy i externími partnery z Česka i zahraničí.
Do společnosti jsem nastoupila v roce 2018 jako asistentka obchodního ředitele. Velmi jsem pak ocenila, že jsem i během rodičovské dovolené mohla zůstat v kontaktu s firmou a podílet se na projektech napříč různými odděleními. Nyní mi zkrácený úvazek a flexibilní pracovní doba pomáhají lépe skloubit práci s osobním životem.
Práci v Linde doporučuji všem, kteří hledají stabilního a férového zaměstnavatele, příjemné pracovní prostředí a možnost být součástí rozmanitého týmu. (A taky máme skvělé firemní teambuildingy a každý týden přísun ovoce v kanceláři. 😊)“
Martin - servisní technik z regionu Morava
„Pracuji na pozici servisní technik Olomouckého kraje. Na této práci mi vyhovuje flexibilita a to, že si ji můžu plánovat podle sebe. Taky mě baví poznávat nové lidi a učit se novým technologiím. Moc si vážím důvěry zaměstnavatele a toho, že můžu pracovat s moderním nářadím, na cestování k zákazníkům mám k dispozici skvěle vybavenou novou dodávku a vždy perfektní podporu od ostatních kolegů.
Pokud si chcete organizovat práci podle sebe, nepracovat na směny a dělat co vás baví, práce v Linde může být tou pravou volbou.“
Libor – servisní technik předprodejního servisu
„Původně jsem do Linde nastoupil jako technik na předprodejní servis nových vozíků z pronajímané flotily k dalším pronájmům. Tato práce určitě nebyla jednotvárná a nutila mě přemýšlet. Před pár lety jsem se pak přesunul na kontrolu a prohlídku vozíků vracejících se z pronájmů. Nyní je moje práce více samostatná a také obnáší více administrativy. Samozřejmě, ne vždy je vše zalité sluncem, ale musím říct, že i po těch letech jsem moc rád, že mohu kopat za tým Linde.
Mám zde pocit, že vedení firmy opravdu záleží na spokojenosti zaměstnanců, protože máme spoustu benefitů, které se jinde jen tak nevidí. U nás se totiž drží heslo: Co je dobré pro zaměstnance, je dobré i pro firmu.“
Zajímá vás, jak nás hodnotí naši zaměstnanci?
Koukněte na Atmoskop.