Jsme špičkovou mezinárodní firmou nabízející prémiové produkty a služby v oblasti manipulační a skladovací techniky. Hledáme motivované lidi, kteří mají chuť ukázat své schopnosti a nebojí se nových výzev. Máte aktivní přístup k práci, zájem se dále odborně vzdělávat a chcete se stát součástí managementu mezinárodní firmy? Staňte se i Vy součástí týmu Linde Material Handling Česká republika s.r.o.

Finanční ředitel/ka a vedoucí HR

Do našich řad hledáme nového finančního ředitele či ředitelku, který/á bude mít pod palcem ekonomické procesy, controlling, personalistiku, facility management, compliance a interní audit. Hledáme někoho, kdo má zkušenosti v oblasti řízení financí - ať již jako finanční ředitel/ka či vedoucí controllingu.

Co bude konkrétně náplní Vaší práce:

  • Řídit a rozvíjet tým účtárny, controllingu, HR, compliance & interního auditu, facility managementu
  • Navrhovat a implementovat strategii v oblasti financí a personalistiky
  • Podílet se na přípravě pravidelného reportingu pro mateřskou společnost
  • Sestavovat plány, forecasty a monitorovat jejich plnění
  • Vytvářet investiční plány a dohlížet na jejich dodržování
  • Implementovat nástroje interního reportingu, optimalizovat a automatizovat procesy celého oddělení
  • Řídit cash flow, komunikovat s bankami a leasingovými společnostmi
  • Zodpovídat za správnost účetnictví, provedení ročního a pololetního auditu a přípravu daňového přiznání
  • Navrhovat cíle interních auditů
  • Vytvářet personální politiku společnosti a budovat firemní kulturu

Co byste podle nás měl/a mít:

  • Praxi v oblasti řízení financí – finanční ředitel, vedoucí controllingu, senior controller
  • Zkušenosti s HR výhodou, ne však podmínkou
  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Výborná znalost AJ, účetních a daňových předpisů
  • Znalost IAS/IFRS výhodou
  • Výborná znalost MS Excel, znalost VBA a ostatních nástrojů Access, PowerQuery, PowerBI výhodou, ne však podmínkou
  • Analytické myšlení a týmovost
  • Chuť věci měnit

Co Vám nabízíme:

  • Odpovědnou a klíčovou funkci s možností věci měnit a posouvat
  • Flexibilní pracovní dobu včetně možnosti home office
  • 5 týdnů dovolené
  • Adekvátní finanční ohodnocení
  • Služební automobil i k soukromému použití
  • Systém zaměstnaneckých benefitů „Cafeteria“ (možnost výběru z dalších benefitů: stravenky, poukázky na volný čas, příspěvek na dovolenou, dárkové poukazy, pojištění odpovědnosti, 2 dny sick day navíc...)
  • Možnost rozvoje nejen na lokální, ale i mezinárodní úrovni

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Polygrafická 622/2, 108 00  Praha-Malešice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Linde Material Handling Česká republika s.r.o.

 

Kontakt

Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Anna Blaháková
Telefon: +420 731 660 275